 
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız. Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız. Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız. Eren Çanakçı
Eren Çanakçı
 Barış Hulisioğlu
Barış Hulisioğlu
 Umut Pehlivan
Umut Pehlivan
 Erçin Dedeoğlu
Erçin Dedeoğlu
 Pınar Özdemir Taşkın
Pınar Özdemir Taşkın
 Tamer Güneş
Tamer Güneş
 Melis Aslanağı
Melis Aslanağı
 Melih Yalçın
Melih Yalçın
 Pınar Tuba Göçgün
Pınar Tuba Göçgün
 Ümit Sönmez
Ümit Sönmez
 Emrah Balkan
Emrah Balkan
 Ozan Kırmızı
Ozan Kırmızı
Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.
Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.
Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.
Katılımcı Profili
| Dijital CXO | |||