 
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız. Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız. Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız. Abdullah Özcan
Abdullah Özcan
 Öykü Dalgün Acar
Öykü Dalgün Acar
 Özden Tunçkaya
Özden Tunçkaya
 Ebru Vardar
Ebru Vardar
 Kerem Ölmez
Kerem Ölmez
 Aslı Koçyiğit
Aslı Koçyiğit
 Murat Akdaş
Murat Akdaş Muhittin Solmaz
Muhittin Solmaz
 Ahmet Canbeyli
Ahmet Canbeyli
 Zeynep Arayıcı Korzay
Zeynep Arayıcı Korzay
 Didem Küçükemirler
Didem Küçükemirler
 Yavuz Feyzioğlu
Yavuz Feyzioğlu
Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.
Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.
Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.
Katılımcı Profili
| Dijital CXO | |||