 
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız. Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız. Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız. Cem Oğuz
Cem Oğuz
 Göksel Marangoz
Göksel Marangoz
 Ali Gürgen
Ali Gürgen
 Direnç Koca
Direnç Koca
 Cavit Yantaç
Cavit Yantaç
 Dilek Güleç Salzburg
Dilek Güleç Salzburg 
 Seda Tamur Oğralı
Seda Tamur Oğralı
 Bahadır Şamlı
Bahadır Şamlı
 Zeynep Durusu
Zeynep Durusu
 Bilal Genç
Bilal Genç
 Tarık Tüzünsü
Tarık Tüzünsü
 Ogan Atasagun
Ogan Atasagun
Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.
Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.
Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.
Katılımcı Profili
| Dijital CXO | |||