 
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız. Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız. Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.
 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.
 Mehmet Hakan Öktem
Mehmet Hakan Öktem
 Ali Emrah Çalık
Ali Emrah Çalık
 Kutay Kavukçu
Kutay Kavukçu
 Kadir Şener
Kadir Şener
 Tufan Alatan
Tufan Alatan
 Bihter Ünlüsoy
Bihter Ünlüsoy
 Meltem Bakiler Şahin
Meltem Bakiler Şahin
 Zeliha Ersen Altınok
Zeliha Ersen Altınok
 Emre Ergun
Emre Ergun
 Deste Durmuş
Deste Durmuş
 Handem Çelenkler
Handem Çelenkler
Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.
Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.
Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.
Katılımcı Profili
| Dijital CXO | |||