Dijital CxO
Dijital Liderler Ekosistemi






 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.


 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.


 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.


Başa Dön
Ali Sadak (Lila Group) 17 Eyl 2020
Türkiye’nin önde gelen hijyenik temizlik kâğıdı üreticisi Lila Group’un Modern Kanal Grup Müdürü Ali Sadak oldu. Sadak, Lila Group’da Ulusal ve Yerel Zincirlerin yönetiminden sorumlu olacak.

1982 yılında Burdur’da dünyaya gelen Ali Sadak, Lise’ye kadar eğitimini burada sürdürdü. Liseyi Denizli’de bitiren Sadak, 2001 yılında Üniversite eğitimi için İstanbul’a gelerek Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliğinde yükseköğrenime başladı. 2006 yılındaki mezuniyetiyle birlikte Danone Tikveşli’de Satış Süpervizörlüğü görevi ile profesyonel iş hayatına başladı ve burada Saha Yöneticiliği, Yerel Zincirler Yöneticiliği ve Ulusal Zincir Mağazalar Müşteri Yöneticiliği görevlerinde bulundu. Eylül 2010 itibarıyla GlaxoSmithKline Tüketici Sağlığı’na geçerek Eczane Kanalı Kilit Müşteri Müdürlüğü ve Bölge Müdürlüğü görevinde bulunan Ali Sadak, Ocak 2012’de 3M Türkiye’ye geçiş yaptı. 3M Türkiye’de ev bakım ve hırdavat ürünleri bölümlerinde Ulusal Zincir, Yerel Zincir ve Geleneksel Kanal satışlarında sorumluluk alan Sadak, Eylül 2014 itibarıyla Evyap’a geçiş yaptı. 2,5 yıl süreyle Kazakistan, Özbekistan ve Kırgızistan Ülke Müdürlüğü görevinde Kazakistan’da yerleşik olarak bulunan Sadak, Şubat 2017’de Türkiye’ye dönüş yaparak, Evyap’ta sırasıyla Migros ve İndirim Marketlerden sorumlu Müşteri Müdürlüğü ve Ticari Pazarlama Departmanı Kategori ve Kanallar Müdürlüğü görevini yürütmüştür.

Evli ve 2 çocuk babası olan Sadak’ın gelecek planları arasında FMCG satış alanı ile ilgili kişisel gelişim ve değişim atölyesi kurmak yer alıyor. Ali Sadak, 2020 yılı Temmuz ayı itibarıyla Lila Group bünyesine katılarak Modern Kanal Grup Müdürü olarak görev yapmaya başlamıştır.

Lila Group Hakkında

Kökleri 100 yıl öncesine dayanan Lila Group, 2006 yılında yatırım kararı almasıyla yüzde yüz yerli sermaye ile 2007 yılında Çorlu’da dünya standartlarında temizlik kağıtları üretme vizyonuyla hijyenik temizlik kağıtları üretime başladı. 2012 yılında yapılan yeni yatırımlarla faaliyet alanını genişleten Lila Group, 2020 yılı ilk çeyreğinde hayata geçirdiği kağıt üretim yatırımı ile kapasitesini 220.000 tona ve konverting yatırımıyla da konverting üretim kapasitesini 120.000 tona yükselten Lila Group bu yatırımlarla birlikte Avrupa’da aynı kampüste üretim yapan sektörünün tam entegre en büyük ikinci oyuncusu olmuştur. Bugün yaklaşık 3 Milyar TL’lik Türkiye temizlik kağıtları pazarı toplamında ilk 3’te yer alan Lila Group, Türkiye’deki kullanıcılarına Sofia, Maylo, Berrak ve Nua Professional markaları ile ulaşırken dünyanın dört bir yanında yer alan 80’i aşkın ülkeye yarı mamul ve mamul ihracatı yaparak ülke ekonomisi için katma değer sunuyor.Detaylı bilgi için www.lilagroup.com

Temizlik Malzemeleri
Grup Müdürü
Ali Sadak
Lila Modern Kanal Grup Müdürü

1982 yılında Burdur’da dünyaya gelen Ali Sadak, Lise’ye kadar eğitimini burada sürdürdü. Liseyi Denizli’de bitiren Sadak, 2001 yılında Üniversite eğitimi için İstanbul’a gelerek Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisliğinde yükseköğrenime başladı. 2006 yılındaki mezuniyetiyle birlikte Danone Tikveşli’de Satış Süpervizörlüğü görevi ile profesyonel iş hayatına başladı ve burada Saha Yöneticiliği, Yerel Zincirler Yöneticiliği ve Ulusal Zincir Mağazalar Müşteri Yöneticiliği görevlerinde bulundu. Eylül 2010 itibarıyla GlaxoSmithKline Tüketici Sağlığı’na geçerek Eczane Kanalı Kilit Müşteri Müdürlüğü ve Bölge Müdürlüğü görevinde bulunan Ali Sadak, Ocak 2012’de 3M Türkiye’ye geçiş yaptı. 3M Türkiye’de ev bakım ve hırdavat ürünleri bölümlerinde Ulusal Zincir, Yerel Zincir ve Geleneksel Kanal satışlarında sorumluluk alan Sadak, Eylül 2014 itibarıyla Evyap’a geçiş yaptı. 2,5 yıl süreyle Kazakistan, Özbekistan ve Kırgızistan Ülke Müdürlüğü görevinde Kazakistan’da yerleşik olarak bulunan Sadak, Şubat 2017’de Türkiye’ye dönüş yaparak, Evyap’ta sırasıyla Migros ve İndirim Marketlerden sorumlu Müşteri Müdürlüğü ve Ticari Pazarlama Departmanı Kategori ve Kanallar Müdürlüğü görevini yürütmüştür. Evli ve 2 çocuk babası olan Sadak’ın gelecek planları arasında FMCG satış alanı ile ilgili kişisel gelişim ve değişim atölyesi kurmak yer alıyor.

https://www.linkedin.com/in/ali-sadak-6b49a2a/

Lila Group
Temizlik Malzemeleri

http://www.lilakagit.com/



Dİjİtal CxO Toplantıları 2. dönem sonuç raporuna ulaşmak için tıklayınız.













TOPLANTILAR

  • Gerçekleştirilen Toplantılar
26 Mayıs 2021
   

26 Mayıs 2021 (Dijital CxO II. Dönem Kapanış Toplantısı)

detaylar için tıklayınız.

25 Mayıs 2021
   

25 Mayıs 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

5 Mayıs 2021
   

5 Mayıs 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

28 Nisan 2021
   

28 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

21 Nisan 2021
   

21 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

14 Nisan 2021
   

14 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

7 Nisan 2021
   

7 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

31 Mart 2021
   

31 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

24 Mart 2021
   

24 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

17 Mart 2021
   

17 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

10 Mart 2021
   

10 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

3 Mart 2021
   

3 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

..
10 Aralık 2020
   

10 Aralık 2020 Dijital CxO Kapanış Toplantısı (1. Dönem Kapanış Toplantısı)

detaylar için tıklayınız.

3 Aralık 2020
   

3 Aralık 2020 Dijital CEO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

26 Kasım 2020
   

26 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

19 Kasım 2020
   

19 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

12 Kasım 2020
   

12 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

5 Kasım 2020
   

5 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

27 Ekim 2020
   

27 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

22 Ekim 2020
   

22 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

8 Ekim 2020
   

8 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

1 Ekim 2020
   

1 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.









Moderatör

Mustafa Uyar

Mustafa Uyar

Logitech Türkiye ve Orta Asya Ülkeleri Müdürü







DİJİTAL CxO HAKKINDA

Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.

Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.

Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.

Katılımcı Profili

  • Yönetim Kurulu Başkanları

  • Yönetim Kurulu Üyeleri

  • Genel Müdürler ( CEO )

  • Dijital Dönüşüm Liderleri ( CDO )

  • Bilgi Teknolojileri Yöneticileri ( CIO )

  • İnsan Kaynakları Yöneticileri ( CHRO )

  • Satış ve Pazarlama Yöneticileri ( CSO / CMO )

  • Finans Yöneticileri ( CFO )

  • Ticaret Direktörleri ( CCO )
Dijital CXO